Friday, November 7, 2008

"zaoshang hao"

Pagi....
arini aku masok ofis awal giler...7.30 dah terpacak kat tempat finger tac...huhu..pastu terus masuk bilik online....tujuan utama sebab nak update blog nih ler...hehehe...arini aku ade hal penting yang perlu di selesaikan..ader benda baru yang akan megisi hidupku....yang akan menjadi jantung hatiku..sahabat sejati dan .......nak tau aper dier???? tgu sehingga next update...insyaallah....thats why aku kene rush gi kl jap gi nih...but before that aku kena langsaikan tanggungjawab dulu..anti bedose..tuhan marah...ok lah gtg...doakan aku berjaya...

aku,

gUynXdoor

2 comments:

ShiE J. said...

hooo..mau ke kl ye?

Ni kira mengular ke ape nih?

oit! tgk wayang jgn lupa aku.. Hehe!

ShiE J. said...

wait a minute.....

ko nak beli kete ek?? haaa...kete ko dh kuar kan?kan?kan??? :p

tabek tipu2, sorok2.. huhu. kalo betul,gn lupa bawak aku test drive! :)