Monday, November 10, 2008

~moNday bluEs~

hye..aSsalammualikum wbkt...
argghhhh...malasnyer nak kejer....penat dowh...weekend arituh rasenyer mcm weekend yg paling best skali..hehe..so..kiter wat flash back sket about last week...aku spi KL around 10.15 am kat meLawaTi..sapei saner trus jupe ngan en tuh...nerbes aku..yelah first time nak sign agreement kan...cam tataw pape jek..hikikhik....pas dah bace2 sumer..tanpA menoleh lagik aku terus menyain agrement tuh..so..dgn itu juga aku telah membuat hutang..tahniah kepada diriku..wahahaha...the next day..igt nak lepak ma jek..tp member ajak pi midvaley plak...sambil2 tu survey barang kawen..(kakak aku punyer)kekeke..patuh member aku yg baik ati membelanja aku Chili's..perghhh...enak bangat...makan beger dier yang gemook tu half jek dah senak giler perot nih....tapi mmg best babe..x rugi...seb bek org banjer...hehehe...pastuh beram blek umah dlm kul 6 pm...sampai umah lepak2 jap...member aku ajak kuar..dah sampai destinasi..tup2 kensel plak...balik umah bumm...tido..zzzzzzzz

Ahad , 9 Nov 2008

pepagi dah bgn..tgk jam..owhh.pagi lg(11.30 PAGI)..pagi lagi kan???????
bangun ,mandi sarapan melepak dpan tV sampai ptg....pastuh ptgnyer gi lepak ngan member aku dari kecik...yg chomel sangat dan seorang yang berprinsip...suke kwn ngan dier..besh...w/pun kengkadang dier cam annoying(aku tipu)..wakakakaka..(jgn mare kalo terbace ek...agaga)...


hmm..bosannyer lah pagi nih..nak kene tande paper lagik...ok lah....nnt update lagik..

1 comment:

ShiE J. said...

ye,ye.. saya memang comel dan berprinsip orangnye... ;p