Thursday, November 6, 2008

sAtu PerMulaan......Episode 1

hari ini tanggaL 06 nOvember 2008...pertaMa kali aku menulis di dalam bLog yang baru di laHirkan sebentar sahaj tadi tepat jaM 2.45 petang.Lokasinya..jauh dari kesibukan kotA kuAla LumpuR yang sEntiasA hiruk pikuk,hingaR bingar dan ermm....haa..hAru-biRuu..sEbenarnya sudah lama Ku pendam hasrAt untuk mempunyai sEbuah blog seNdiri..teTapi dek kEsuntukan waKtu dan tanggungjawabserta amanah sebagai seOrang _ _ _ _ _ _ _ _ _ membataskan segala-galanya..Akhirnya..hari ini impian itu terlaksan suDah..So start from today..im going to drop all my opinion,feelings any any kind of things that i feel like to share...Aku teringat satu baris ayat dari seBuah fileM dan sehingga kIni aku mEmegang prinsip itu..walaupun kadang-kadang aku rasa itu semua cuma untuk khayalan dalam sesebuah karya..dan ia tak pernah terjadi pada kita..manusia biasa...cuma mainan...khayalan....taPi aku x kesah..yang penTing aku x kan perNah jemu dan beRhenti b'usaha...nAk tau x apa ayat dier???
"Dalam hidup ni aku x pErnah nak Rancang ape-ape...pon..aku cume Ikot jerk fLow dier..."

Kat sini skang tgh hujan....Lebat.....aku suka kalo hujan turun..tau x sebab per???
yang paling aku suker skali bau lepas ujan tuh...nyaman giler...best jek bau dier...feel siot..
rase kesegaran...x cayer..cube , try , test...
Aku sebenarnyer baru je dpt lepak cam nih..semalam hectic giler...arini start kul 10.00 da x busy sebab paper sumer dah anta tadi...

Ooooppss..soryy..x dpt ek..aku kejer biase2 je..tukang ajar budak..kejer mmg penat la..biler ader kelas tu..cam giler nyer busy nak2 cam aku yg baru...all the things kene prepare senirik..noteslah..aper lah...tp biler masok kelas cam best ar..tgk muker budak2..korang nak tau part yang paling best skali maser exam...ngan maser cuti sem...aku x penah rase lagilah kalo cuti sem tuh..hehehe..tapi skang ni aku sedang merasai waktu exam...lengang sket ar otak...
cumer ko akan bz biler paper ko masok dan tension tu dtg scara tetiber jek...untuk tanda script bebudak...kekeke..tak tido mlm di buatnyer...tapi biler da setel...fuhh..lega...ni yang dapat create blog nih....eh...aku kene pegi somewhere la..tape la ..esok sambung lagi....


EsoK.....aKU tunggu KEdataNganmu...........

1 comment:

ShiE J. said...

Yeay!


macam ni la baru leh jadik Sahabat Jiwa saya. Welcome aboard! :)




errr.. "Good Afternoon, Sir!"