Thursday, November 27, 2008

~hiDup~~~

usai solat subuh pagi tadi..aku terus bersiap nak gi kejer..sebelum tuh kene amek roomate aku dulu..janji mesti tepati beb....dier mtk tlg amek sebab semalam dier eksiden...keter masok bengkel..dgrnya teruk gak kondisi keter dier tu...hmm...apa nak buat...mesti semua tu ader hikmah di sebaliknya...pas da siap sumer aku start enjin keter....vrooommmm..mengaum..awekku pepagi..hehehe..lalu ku biarkan seketika..bg warm up sket...sesudah itu aku pun memulakan perjalanan ke destinasi...Tg. Minyak..dalam perjalananyg mgkin mengambil masa kira2 25 minit jugak lah...sepanjang perjalanan tuh otak aku meneraang entah kat maner pon tataw..tau2 da sampai...terasa awal sgt...so aku amek keputusanutk terus kan perjalanan sampailah tiba kat satu tempat ni yg namanya... Pantai Kundur...rase cam nak lepak jek...so aku pon mencari kawasan parkir yg strategik...best gak dpt lepak tepi pantai cam nih pepagi sementara nak tgu pkul 8.30 pg....selesai parkir aku terus menuju ke pantai.....


hmmmm.....tenang...damai...bebas...nyaman...
saat gegendang telingaku menangkap deruan ombak hati aku jadik kosong..otakku...tenang..setenang2 nyer...Entah dari mana dtg pon aku pon x tau..hanay DIA maha mengetahui segalanya....

keserabutan membawaku terbang jauh tanpa tujuan...hinggalah ke suatu tempat paling indah ciptaan yang maha agung..tenang..itu adalah perkataan pertama yang terzahir dari hati.....

dingin udaranya membuat hati ini terasa damai...terlerai segala kekusutan...
terubat segala kedukaan...Maha Suci Allah..
Inilah ciptaan terindah....

Wallahualam...


p/s: maaf saya hanya berhalusinasi...ehehe

meh tgk gambar kat bwh ni....

1 comment:

ShiE J. said...

mana ada gmb? tipo nih!