Monday, November 24, 2008

~~walimatul urus~~

Assalammualaikum....

sudah agak lama rasenyer aku meninggalkan blog ini....dek kerana kesibukan yang melampau...sementelah pula tiada cerita menarik yang ingin di kongsikan bersama...uhuhuhu.

last week..member aku kawen..jadik peluang untuk berjumpa memember zaman skola dulu tidak di lepaskan begitu saje...lamer dah rasenyer tinggalkan sekolah..rase cam dah tue plak...teringat zaman bermain...hurmm..kekadang hati ini rasa mahu kembali semula ke alam itu..tapi...masa tidak akan berputar lagi..dan kita tak akan daoat merasai lagi keseronokan itu...jadi..aku akan mulai menghargai setiap detik yang mendatang kerna ku tahu ia tak akan berulang....hmm...sentimental plak..aper kes???

haaa....kawen...ramai nyer orang dah kawen(maksud aku kawan2 aku)..ucapan tahniah buat Syariffa Nurzana Bt Hj Zamri kerana telah bersedia memikul tanggungjawab sebagai isteri..berat tuh...tapi insyaallah...boley watnyer...actually dier ni giler sket orangnyer but dier ni gak sgt kreatif..x cayer tgk gambo kat bwh tu nnt...sumer benda yg ader kat dalam gambo tuh dier wat senirik...hurmmm..dan yang paling penting dier ni MISTERI....hehehe...perahsie sgt...the rest ok jerk..

tu la semalam jupe lar kawan2 lame yg rasenyer mmg x jupe after spm...Anila ,Kobi ,Muruga sumer dah lain....dah dewasa..aku jer rasa can kanak2 riang lagi..never grow up...!!!


ntah la..kekadang aku berdoa mahu sentiasa menjadi kanak-kanak...haha..(gilakan???)

tapi itulah realiti kehidupan..setiap yang hidup pasti akan mati..setiap yang muda pasti akan tua..jadi renung-renungkan dan selamat beramal...(tazkirah tengahari sket)



ok lah guys...gtg


p/s : sory tataw nak tulis aper la...mengarut sket kot....


sebelum tuh nikmatilah gambar-gambar sekitar majlis
Syariffa Nurzana & Mohd Helmy

sEmogA KeKal ke Akhir Hayat..









3 comments:

ShiE J. said...

rindu la kt budak sengal tu!!!

akiss. said...

alaaaa... rmi nye kwn2 kite dulu dtg!

aPish said...

tau xper...kiter kene terima yang dier sudah dimiliki....hahahaha

nnt ley wat gathering...