Friday, November 14, 2008

_preVious cHapter_

....salam..sumer...
haa..ni update untuk 12-13 hb..
tade paper yang menarik pn..12hb sibuk setelkan answer script sbb dah due....so bertungkus umus dari pg sampai ptg....pastu kene jadik second examiner tuk paper member lak..adoyaiii..poning den....pikir balik..tape la bukan nyer ari2 bizi cam tu..best gak...x busan..sbb ader mende nak wat.....
okeh..ni citer semalam..plak..Al-kisah~~~~~semalam ptg aku jg exam..then kul 1 dah kene check in sumer...dah setel sumer aku pon borak ngan satu lecturer india muslim nih..yg len cm belagak jek..lect senior..kunon2 nyer...ketua pengawas lelaki...jage budak mascom...maser pggl masuk tuh aku da hangin satu dbadan.masuk2 jek bising cam pasar malam..ketua pengawas lak..x ley nak handle....aku nak jek rampas mike tuh pastuh ckp.."oit..kamu ni semua ader otak ke x?dah masuk exam room jgn bercakap lg lar...igt ni pasar malam ker?
tp x terbuat lak...lantaklah..ketua pengawas pon kene gula2...aiyyaaakkkk...
then jamberikutnyer..jage exam cam besa.....aku jage row aku ar....then aku usha satu budak pompuan nih..cam gubra2 plak'
then aku usha jek dier lamer gak ar
asek dok cr aku katner jek....aku dah syak dah..but then aku hold dolu....
then after 1/2 an hour aku usha dier last2 aku trus gi kat dier maser dier tgh bk toyol th..
aku dtg dier cepat2 tutp..then aku mintak dier..ader ke dier bg aku liquid..normal la tuh..dah gelabah...
pastuh aku angkat answer booklet dier..hambik kau...toyol besau...
then aku pggl ketua pengawas....boley dier tanya aku...eh..camaner ko tgkap nih...sebelum ni x pernah pon aku tgkap student meniru...hangin satu badan aku...memang lar..sebab korang sumer bukan jage..tp tido....!!!!!!
bengang giler aku...boley lak tnye camtuh.....
pastuh aku wat x tau jek....
then ader sorang lg lect br gak yg india muslim yg aku citer td...doer pon dpt tgkap sorang....
aku x tau ar..kalo ader kes aku naik ar court kalo x der makne nyer ketua pengaas tu let go jek kes tu.....lantak dier ar....x amanah...
hmm...dah abes dah....

ok lah nnt juper lagik....nak kuar jap..

aku..

guynxdoor

No comments: