Wednesday, November 26, 2008

what a mess...

alahai..apela malangnyer nasib aku......tu la...semangat sangat nak belajo french language...bonjour..bonjour...je m'apelle...arggghhhhhhhhhhhhhh!!!!!
last2 aku yang giler di bueknyo....

gini citernyer...dua tiga menjak nih ...aku sebok benor nak belajo bhse jepon ngan perancis....ciss..ciss...
so semalam aku dok cari info pasal base jepon kat tenet...ok lah..tade masalah..
so balik umah bukak bukui french ;lak....tgh bace2 housemate aku bg cd...dier cakap kalo nak belajo lagi senang pakai cd nih...
aku pun dgn semangatnyer install la kat lappy aku....memula okeh...pastuh dgn tetibernyer lappy ku tershutdown senirik dan x buley on...tulis kat situy 'windows are unable to start'
di situlah mulanya hari malangku....

serabut gak...da la back up file tadek...sumer pon kat dalam tuh
soklan final sumer yang aku tinggal nak print sumer xder copy.....aiyyaaakkk

mamposh aku...tapi yang sedey....sumer gambo2 dari zaman diploma dolu sumer kat dalam tuh....canber nak wat nih..caner nak wat nih....

memang blurr tahap max arinih...tesen giler....anto kedai..kedai pon suh format terus jerk...
alahai...

ok lah....

No comments: