Friday, November 14, 2008

akhirnya.....



sebelum sesudah


ekekekeke...akhirnya..tiba gak ari jumat nih...aku selalu nyer sangat eager menantikan hari jumat ni.....aku rase gubira gler...nak balik umahku syurgaku(aku kan homesick)...x bley ar..aku rase seminggu x dpt bau umah aku senirik...rase nak mati...aiyyaakk(camni punyer org pon ader ka?)....ok jam sekarang menunjukkan tepat jam tiga petang jumaat 14 november..aku ader meeting japnih....so kene mintak diri dululah yerk..

hingga ketemu lagi.....






mE,




guyNXdoor.......

5 comments:

ShiE J. said...

selamat pulang ke tanah ayerrrr...

hahaha!

selamat bergumbira dgn sahabat karib kamu mlm ini di mekdi.

sila kenang aku dalam coffee/fries/burger mu. :p

ShiE J. said...

poyo, sebelum & sesudah.. acah2 pose sbb nak post kat sini je tu.

ahaha!

aPish said...

kamu nih...narJis sungguuuhhh..!!!

aPish said...

nnt kalo dah kantyoi padan muker..wakakaka...

akiss. said...

cikgu ke?

mmg la best jumaat. esok coti