Tuesday, January 6, 2009

tuesday blues...


alahai....fenat nyer badan...cam nak tecabut jek..kalo la dier boleh bcakap..msti dah berbakul2 aku kene *@#%(ayat yang kurang sopan)...
maner x nyer..semalam pagi kul tujuh dari puchong terus gi kejer then submit mende yg nak kene submit yg menjadikan aku giler skjap....balik aku wat kejer giler lagi...tetiber jer tekak ku membuak2 nak makan asam pedas kat big apple...terliur seh... so dengan segala kudrat yang ader aku pon memacu mYvi ku ke bandar melaka...

sambil2 tu aku nak promote kedai makan nih..

name :Restoran Big Apple
venue :Bukit Baru,Melaka
menu :Asam pedas (daging tetel)

ikut set(dalam set tu ader telur masin,sambal belacan,ikan masin,ulam) best giler..!!!!!

ni ader sedikit buah tangan untuk kotang jamu mata...hikhik...



pas dah menjamu perut igt nak balik...tapi otakku menghalang...(alang2 dah de kat bandar nih...layan muvi best gak nih...so aku pon amek ar member aku suh dier banjer nengok muvi...aku sampai jam 9...citer yg aku tgk tu kul 10..so tepakse tgu another 1 hour...tau x aku tgk citer per???


"BEDTIME STORIES"



Tagline :

Whatever they dream up... he has to survive.

Coming True Christmas Day

Every day is a new adventure.

What if the stories you told came to life?



(it start to raining gumball(gula2 getah)...kalo salah eja.ignore je ek..hehe)
salah satu scene dalam filem tersebut...yg menjadi kenyataan..

citer nyer sgt menarik dan menyenakkan perut aku....aku bagi ***** star. so ape tgu lagik...gi ar tgk...

satu jam tu di habiskan dgn berjalan2 sekitar jusco sambil mencari t- shirt murah dan suar pjg yang murah..(sebab nak ganti suar kejer..hehehe) at last x jadik beli pon..bajet tadak... pastuh gi ronda2 kat grocery dept lak....jalan punye jalan nampak satu benda yg aku x bley nak resist....."SUSHI"....aku pon sebat ar 1 pack...yang ader sotong kurita kecik kat dalam balutan nasik pulut yang di panggil Onigiri..(i laik japanese)
sila lihat paparan...



w/pon x jupe sushi yg exactly macam aku makan tu xper...yang penting aku tau gambo ni dah cukup wat koprang x tenang dan terliur...dok gitu????hahahaha


pas amek satu, aku teruskan jalan..sampai plak kat tempat eskem..member aku amek eskem yang paling sedap aku penah makan...magnum(almond)..perghh...terus telan air liur je aku...seb baik dier beli satu kotak..ader3 boley mintak satu...(hehehe.... nak beli tapi sebab member aku da beli watpe aku beli.membazir jek)...full of cokolat...sedapnyer...(sian korang..mesti terliur kan??kan??...haha)




lebey kurang macam ni la gambaran eskem tuh...camaner???pegi la beli skang....hahaha.. aku makan yang gambo no.2 belah kiri....sedap dowh..siyes..try ar....

pas dah abes masok perot..aku pon terus masuk panggung....duduk2 dgr lagu..nengok prebiu, then muvi setat....
gelak...
gelak....
gelak...

muvi abes bersurai...

the end.

jupe next entry...kene pegi kelas ar...


ekceli(copy from akiss n shee),aku curik2 maser je nak apdate nih..tadik abes kelas awal sket....ekekekeke

8 comments:

aks said...
This comment has been removed by the author.
akiss. said...

Delete Comment From: aKuapisH


aks said...
adeh la pis, asalm lemak dgn telur masin tu .. kecur air liur ku. hahah.

namae restroran bid apple? haaha.. mcm kedai donut. heee.

bila la kami nk ke melaka... kawasan ko kan, konfem ko blanje. miahahahhaha

ShiE J. said...

"(it start to raining gumball(gula2 getah)...kalo salah eja.ignore je ek..hehe)"

"...kalo salah eja.ignore je ek..hehe)"



Macam HAREM!! Hahaha.. Macam penah dgr jek ayat ko nih~

ShiE J. said...

Ouh, aku setuju dgn Akiss. Melaka wilayah ko, ko kena open table! Uyeahhh~

aPish said...
This comment has been removed by the author.
aPish said...

big apple la..big apple....

la~la~la~la~la..

aku x declare melake wilayah aku

pung???? hehehe...

aPish said...

mari ler turun melaka....

ada bran!!???

aPish said...

aku xde niat pape pon shee...cume takowt salah....x tujukan kat sesaper @ ko....ooppssss..bukan2..salah2