Tuesday, January 13, 2009

baru ku sedar....

cewah...acah acah bes jek title entri nih....hihi

Baru ku sedar ...

- betapa bohsan nyer bila tiada henpon di tangan...

ceritanyer bermula pagi ini dimana aku terkelam kabut pergi ke kerja kerana ada kelas pagi...sampai di kantor aku seperti teringat akan sesuwatu....ya ampuuunnn....hape ku ketinggalan.." kataku dalam ati...

bermulalah episod kemurungan pada hari ini sehinggalah di saat aku menulis entri ini....betoollll...ku x bohong..kalo x cayer cube ilangkan atau paling kuat pon cube sorokkan henpon korang kalo nak rase...hikhikhik...

sekian terime kaseh..

itu sajer nak citer pon..haha


*sampei ketemu di lain entri...huahua

3 comments:

ShiE J. said...

ceh! patutla aku anto sms x bereply.

akiss. said...

cis. nmpk sgt kaki sms ON CINTA. hahahahha

aPish said...

tak gune...aku bukan orang seperti itu lar..

aku hanya seorang pencinta wanita...