Thursday, January 15, 2009

marah...geram...benci...

marah!!!!!!!....dek kekejaman israel terhadap orang 2 islam di palestin...

geram...!!!dek kekuranghajaran mereka sewenang-wenangnya membunuh anak2 kecil yang tidak berdosa,wanita2 yang lemah zahirnya,warga tua yang tiada kudratnya....

benci!!!!!!...melihat perlakuan anjing tentera israel seperti hilang akal fikiran dan norma-norma kemanusiaan....

kesal!!!!!!!!!!!!!!!! pada masyarakat dunia yang hanya memndang dengan kesedihan kejadian yang telah berlarutan selama 20 hari(masuk hari ini) yang telah mengorbankan lebih 900 umat islam di palestin(yang setakat ini diketahui jumlahnya)

BANGUNLAH....WAHAI SAUDARA MUSLIMKU...BERJIHADLAH..tidakkah anda sedih melihat tubuh kecil yang lemah longlai dengan di penuhi darah disana sini....tangisan yang tiada henti akibat kehilangan orang yang disayangi.....

cuba nada bayangkan kita berada di tempat mereka....Nauzubillah..x tertanggung rasanya...



JADI......................

di kesempatan ini aku ingin menyeru kepada semua umat islam di seluruh dunia amnya dan seluruh malaysia khususnya untuk kita sama2 memboikot produk2 US.

ini adalh keran jika di bandingkan dgn kekuatan memang kita tidak mampu, tapi jika ini lah sahaja cara yang boleh kitak lakukan sedaya upaya kita,marilah kita sama2 melakukannya...ia tidak memerlukan tenaga atau wang ringgit cuma keazaman dan kesedaran kita sebagai seorang muslim yang tinggi ketaqwaan nya pada ALLAH dan sayangkan saudara sesama islamnya..

marilah kita bergabung tenaga sebagai seorang muslim berjihad demi mempertahankan maruah agama dan nyawa saudara seislam kita di bumi gaza...TAKBIR!!! ALLAHUAKBAR!!!!!

2 comments:

ShiE J. said...

Ye, betul tu.. So, sbg langkah pertama & yg paling penting bg kita2.. boycott mekdi!! Tiada lg mlm minggu di mekdi ye, adik2?

aPish said...

ye...unless ader org bagi makan free...

errrr...cthnyer sepeti...

kawan anda bekerja di mekdi...jadi anda datang dAN makan di mekdi tapi tidak bayar..maknenyer makan free...
so itu juga salah satu cara untuk menjatuhkan mekdi....