Friday, January 16, 2009

se'malam' di umbAi...




opppsssss....

pg nih aku terbabas lagik....

tau x sebab per...hehehe....

semalam petang pas balik kejer rase lapor sgt...igt nak makan roti telor jek kat umah....tetiber teringin lak tgk wayang...so paS mandi ala kadar(bersih ok...) aku start keter pegi mbo kat melaka mall....hajat ati nak tgk citer MAUT....tapi xder plak kat MBO mlm td....so..after that jln2 buang maser kat jusco(yelah...alang2 dah sampai bandar nih....eyh...aku nak tnye..kenape org asik gune ayat alang2 jer????naper x gune along2 ker, angah2 ker???kalo ader jwpn sila btau OK? )

so..kalo da kaT jusco tuh..phm2 jelah...aku nusti carik sushi TAKO ku....semlm ader diskaun aku deli duer....br 4 hengget....then gi ushar jeans n tshirt kat reject shop....

baru tgk2 bj..tetiber jer perut ni dok main gendang lagu isabella plak...aku pon kuar dari jusco amek keter then chow carik kedai makan....

member aku cadang satu kedai name dier D'Nangka...so kitorg pon carik ler kedai tuh...tup..tup....kedai tu tutup plak....

argghhhhhhhhhh...!!!! bengkek je aku....sdg hangat tu tetiber aku ternampak signboard:

UMBAI 16 KM...

hehehhe..dan hatiku mula berkira-kira nak wat kejer giler...
mase tu jam menunjukkan pukul 10.05 minit malam....

so...aku pun terus memecut myvi ku ke UMBAI...

sampai2 kitorg di sambut penuh mesra(ayat poyo x igt) oleh pekerja kedai yang terlebih peramah...

saksikan antara panorama lazat dan menarik yang sempat di rakamkan...

sotong goreng tepung keemasan


udang goreng mentega keemasan(ni dah tinggal half)


kedai itu lampu putih...yg lampu kuning tu jual patung2 dan brg kraftangan...






* ekceli ader lg gambo yg menarik tp kat kemere member aku

No comments: