Wednesday, January 7, 2009

~bes nYer~

zaoshang hao...!!!!

pagi ni bgn tidur jer rase besssssssssss giler sebab ader kat puchong....

Ekceli isnin arituh, my koordinator msg and inform aku rabu n kames kene kensel kelas sebab ader meeting kat s.alam....dorang provide sumer hotel and tansport tapi aku xmo sebab dorang btolak pagi rabu ni dari melaka...dan dorang bg kebebasan utk bwk keter senirik...hehehe..aku apelagi..bagai org nganto di beri toto...(jgn komen..br nyer..hehe..)

and aku ader plan senirik...

so after abes klas smlam aku po terus chow naik keter kul 4 kot...

hepi gler dapat blek umah..tapi smpei umah lmbat sket sbb ader pulis wat roadblock kat tgh2 hiway...ntah pape ntah...

aku sampei umah kul 6..lepak2 jap..makan...tgk tv...

malam mak aku ajak teman gi giant...(ader agenda tersembunyi ar tu..nak ketuk aku ghupernye...isk..isk..)

kat giant ader sorang kawan lamer kol...cam tau2 jek aku ader kat puchong..(ntah2 dier da cri aku gune friend finder...cisssss...nyesal approve arituh....ngeeeheeeheee)

maser kol(dah abes bayar barg sumer..and on de way ke kereta)...dier ajak tuntun wayang...kuikui..aku x kesah...j00MMMM....

pastuh start enjin keter..and vRRRooommmm...

pulang...

jupe next entri nnt..

nak mandi...daa


2 comments:

akiss. said...

yer. bagaikan org mengantuk di sorong toto. tak kira nk komen gak.

dari toto, baik lagi tilam empuk. toto sejuk. hahaha.

wayang tak jadi. karoke menjadi. hahahahah.

aPish said...

sukati lar...tp aku tetap nak toto...besh giler....

dah tau nak karok x mo ajak..aku juare bertahan neh...tape2..tgu jumat nih..