Monday, April 27, 2009

kursus-kursus...lalalalalala...

isnin lalu baru setat exam...baru je igt nak lepak2 sambil layan tenet di opis tetiber dah kene pg kursus pulak..hampeh tol...

kursus start 22 - 24hb April 2007 dan yang paling best ialah kami akan stay di concorde...uihh..besh nyer..

dalam x nak pegi tuh..aku ngan member aku ni yg semangat check in dulu..kami check in selasa ptg...nak di jadikan citer...setelah membawa keter selaju yg mungkin untuk sampai ke concorde hotel shah alam..kami pon masok ke hotel..hehehe...tunjuk LO kat receptionist and kami di bawa ke premiur room counter...and the best part is kitorng kene bayar additional charge for the room yg ekceli berharga rm313.60(inclusive comlimentary cocktail + breakfast)...288++(yg itm byr cumer 288)so seb bek member aku ader bawak cash..kalo tidak malu jek....dah selamat check in kami terus menuju ke bilik..yg spesel nyer kami punya lif senirik..huhu..sampai bilik apelagi terus aku rasmikan bathroom nyer..hikhik...berendam sejam..pastuh layan tenet...perghhh..nikmat dowh....huhu...sempat la jugak apload gambo masuk mespes..hakhak..pastuh area kul 6 kitrg janji nak pekena evening cocktail tuh...makan cam malu2 jek...hehehe...tapi aku pedulik hape..aku bedal jek..ye la..dah bayar memahal kan..hehe..mak aiii..sodap nyo...males nak citer lagik..korang tgk la senirik...hehehe..



sedap sampai jilat meja..agagaga!!




3 comments:

akiss. said...

siyes. aku mmg xboleh kursus kt hotel2 ni.

konpem naik sekilo dua. makanan xboleh tahan wehh. hahaa

aPish said...

tau xpe..ni pon pas balek tepakse puase 2 mgu(niat je la x wat pon)bajet nak turun balik..kahkahkahkah..

ShiE J. said...

kantoi! snap gambar bilik ayor sambil memakai tuala sajek.. Huuuhu~

Sekseyyyyh!