Friday, April 17, 2009

D'Nangka.....


al-kisah...semenjak dua menjak neh..aku sangat kuat makan...pegi mana2 mesti nak carik tempat makan yang besh...ni la dier jadinyer..skang badan pon dah berat nak jalan...adoyaiiii...xper aku berazam nak slim kan sket within one month...hehehehe..

arituh aku turun bukit beruang(melaka) anta barang kat member aku..pastuh x semena2 rasa lapar datang menyerang secara tetiber...aku pon mengajak la member aku nih pi carik tempat makan yg best...so dier pon bgtau yg ader satu tempat kat BUkit Katil nama seperti diatas...D'nangka..namer cam dah best...then kami pon bertolak ke destinasi...sampai2 aku cam terpegun tgk konsep yg restoran tu guna..sangat tenang,cool,cozy kot...hehe..tp yg penting aku suker..n the most important thing adalah makanan kat situ sedap...lalalala..

okeh cube korang perhatikan scenery sekitar restoran itu erk...


entrance


susun atur ruang makan..sangat best

cahaya bulan di bwh pohon nangka..bukan rumpun bambu erk...







5 comments:

ShiE J. said...

eleh! muka nak market jek letak kat blog. hahaha!



*aku nak gi melaka on 1st may. tapi ngan akak aku. nak mintak tlg ko book kan tmpt tgl kat sana. boleh?*

aPish said...

vaviiiiiiiiiiiiiiiii...
tammo tlg ko...huh!!!

IedayahMuda said...

hai

D'Nangka Seafood said...

a,kum adik apish...terima kasih kerana memberi sokongan..datang lagi ye nanti ke D'Nangka..from Abg Iqbal N Kak Ain (owner of D'Nangka)

aPish said...

sama2..sy pn dah lame tak bkk blog nih..br perasan...skang dah x kije melaka lagi..tp insyaallah..kalo ade mase sy turun kere D'Nangka lagik..ehehe