Tuesday, March 17, 2009

exhausted but yet fun....

orang kate kalo kiter da lame sgt bekerja better amek cuit and go for holiday.....i agree...sebab instead of dpt release tensi after the holiday kiter akan bekerja dgn lebih kuat dan lebih bermotivasi lagi....hoyeeeaaahhhhhhhhhh....

huahua..sebenarnye aku br je balik dr cherating..bukan bercuti sgt pun cume cuti atas tiket sebagai pengiring student jek...best jugak walaupon sedikit pening dgn kerenah bebudak tuh...yg macam budak kecik....nak kene jage 24 jam..(ye ler..bwk anak org pulakk..jadi pape nnt haa..sudah...saper yg nak menjawab...akuuuuuuuuuu jugak....)

so, sepanjang minggu lepas aku berkampung di RIVERSIDE BEACH RESORT , Cherating...
jadi di entry kali ni gambo aku x dpt nak tunjuk lagi...sbb kene mintak br bebudak tuh....aku x bwk kemere pon...i will update as soon as possible....

2 comments:

akiss. said...

uyo. best je g cherating.

ngapain xbwk kem, x saba nk tgk gambo. kikiki

aPish said...

sabo2...akibat kelupaan lalu ketinggalan.....nnt aku kutip kat student gambo2 aku erk...agaga