Thursday, March 12, 2009

Aku di Tag..

hallao...lama seh x drop entry kat blog ku nih...almaklum disebabkan kesibukan kerja yang menggila sehingga aku terlupa ada yang perlukan perhatian walau seketika cuma...hahaha..pergghhh..ayat xmo jiwang plak...hehe...

ekceli,tujuan aku drop entry ni adalah untuk mengeksperimen kan aper yg telah aku pelajari..hihi..to be honest aku tataw menahu pasal tag nih...satu ari tu aku tnye member..dier pon ajor..lorhhh...gitu rupenyer..jadik arini aku nak try skill aku nak jwg tag nih...

chekidaut!!(check it out!!agagaga...)

mAri kenal saper saya~

1. List the rules on your blog.

- x bajet pon bley ader blog senirik dgn namer akuapish
- i think this blog stuff is cool..huh..
- i can easily share my experiences and the most important thing is to be my self expression medium..
- basically..x impose any rules pon sebab blog ni di buat atas keputusan diri sendiri and influence from my primary schoolmate a.k.a one of my GBS group members.. which is the person who tagged me...huh

2. Share 7 facts about yourself on your blog.
-benar, truth dan tiada yg benar melainkan benar-benar belaka...
-just wanna express my feelings, emosi sbb aku rase as a human being we do need someone to talk to..kalo x blog ni pon boley..sbb kalo simpan nnt meletop cam bo payah..paling koman pon cume akan jadik giler je..so..u choose!!(ahakss)
-Syg kawan2 aku sampai hujung nyawa....
- mungkin sedang di biUs CINTA
- ekceli aku seorang yg adventure...cume x berpeluang lagik nak wat yg giler nyer adventure..
-cita2 aku nak takluk setiap tempat pelancongan kat dalam Malaysia ni...maner yg aku dah pegi aku akan post dalam blog nih..ok...

3. Tell 6 unspectacular quirks of yours.

- macam lalang...pendirianku akan berubah mengikut emosi dan keadaan sekeliling..sangat bahaya..
-kalo aku dah suke kat seseorang tu,,aku akan bg sumer kat dier...which is very dangerous dan merugikan diri sendiri..
-i love to travel...mmg impian
-i love to get into picture..spi ader org cop aku GG(giler gambo)wakakaka...
- i love singing so much,spi impian x penah pdam nak jadik penyanyi eventhough aku tau...itu BUKAN dunia aku..

4. Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.


- akissferrero

sorang jek kot...aku ader 3 kawan jek kat blog nih



5. Link the person who tagged you.

-shieituaku


mission accomplished!!!!

3 comments:

akiss. said...

idop lg ko kan. mane hilang? hehehe

ushh. bahaya la org 'lalang' ni. heheh

ShiE J. said...

Hoh..ada ati nak tag akiss.. dia tu yang tag aku lah!

Agagaggaga!!! (Hmm..don't u think that 'agagaga' is sooooo something nowadays?heh!)

aPish said...

akiss : idop lagik..lately nih bz banyak la..lalang bukan bermaksud pape la..maksudnyer suke tukau2 decision jek. ado paham..

shee : aku tataw la ngek..
yes...itu aku tau..ko tau itu gelak saper?
hehehe