Thursday, December 3, 2009

lama bangat

~~ its been a long time since i dropped my last post. there's a lot of changes during that particular period. I am no longer a lecturer. Now, my principal is government. Seingat aku last entry aku pasal VISION BOARD. Lepas tuh terus lenyap dek ketimbunan kertas-kertas exam students. so since i have this precious time, let me summarize apa yang dah jadik kat aku dari bulan Mei till now. Actually, dalam kesibukan menanda exam paper, sempat lagi aku pergi interview kejer baru yang aku rasa sangat mencabar. So lepas interview yg bertempat di Putrajaya, aku lalui hari2 di Melaka seperti biasa..kursus-balik-tido-makan-esok pagi kursus lagi-balik-tido dan begitulah seterusnya. So, hari itu segalanya berubah..aku still ingat hari Jumaat yg mana hari itu merupakan hari result interview tersebut keluar. Aku dengan berat hati pon check lah(itupun selepas dipujuk oleh kakak sepupuku). and the result is...positive(hahaha..alhamdulillah i got it). aku terus wat sujud syukur and after that call my mom. A week after that i got the offer letter utk register on 24th April 2009. So sekarang aku di Putrajaya bekerja sebagai kakitangan awam. "Berkhidmat untuk Negara". sebenarnya ade banyak lagi nak citer tapi kejer dah memanggil. so aku terpaksa stop dulu.

to be continue..........


*aku dedikasikan post ini khas buat shie & akiss yg aku tau sentiasa menunggu ke"update"an blog ku yg sudah lama terperam tiada kabar berita*

2 comments:

akiss. said...

at last. fuhhh. akhirnya ada gak updates. rindu kaw. ok. nnti jumpa bila sng ya. tahniah dpt job. =)

ShiE J. said...

hah, yer...

dah tu, ni nak kna tgu lagi 8 bulan ke, baru nak ada entry baru?? huhahhuhua!