Wednesday, December 3, 2008

perpisahan..

Ku mengerti perpisahan ini
Bukan kerana kau membenci
Tapi kasih yang pernah ku beri
Tiada lagi bersama....
Sering kala aku terlihatkan mu
Impian nan indah
Bersulam bahagia

Ku harungi Hari demi hari
Bersama wajah tak mungkin akan kembali
Tapi hati masih tak terima
Ditinggalkan sengsara
Keraguan ini bukanlah padamu
Perasaan hati masih rindu
Kekalutan ini hanyalah untukku
Tercari-cari bayangan mu
Tak sanggup aku kehilangan (kehilanganmu)
masih tercari-cari

entah..tetiber jek aku teringat kat lagu nih...
SEPI..hebat citer tuh...

4 comments:

ShiE J. said...

ni pehal jiwang2 nih? mana pegi? lama offline?

aPish said...

bizi....training

ShiE J. said...

Hoih! Tetiba aku perasan something. Bila plak lagu Anuar zain ni jadi soundtrack Sepi??? Ni soundtrack Cinta la. Hohoho!

aPish said...

owh..itu aku tau...tapi aku x kesah...haha(kaber line)